رازهاي موفقيت

تبلیغات

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

لینک دوستان

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 5
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 6
    بازدید ماه : 62
    بازدید کل : 105027
    تعداد مطالب : 27
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 27
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 5

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 5
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 2
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 6
    بازدید ماه بازدید ماه : 62
    بازدید سال بازدید سال : 313
    بازدید کلی بازدید کلی : 105027

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.20.238.187
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

رازهاي موفقيت

1. موفقيت افراد بيش از آنكه به ميزان هوش آنها بستگي داشته باشد به ميزان پشتکار انها بستگي دارد.«ادیسون موفقیت را حاصل 1% استعداد و99%تلاش میداند».
2. «
  همه ما بيش از آنكه محصول خواسته خود باشيم محصول تفكرات پيرامون خويش هستيم پس بايد اين تفكرات را به سوی مثبت تقويت كنيم.» یعنی با اشخاصی مراوده وگفتگو کنیم که تاثیر مثبت بر روی ما داشته باشند
3. « امرسون مي گويد : انسان های بزرگ كساني هستند كه مي دانند انديشه ها بر جهان حكم مي رانند.» پس به دنبال حکومت اندیشه ها باشیم نه حکو مت قدرت
4. « ميلتون در بهشت گمشده مي گويد : ذهن بر تخت خود نشسته است و مي تواند درون خود بهشتي از جهنم و جهنمي از بهشت بر پا كند.واین قدرت ذهن است که درصورت کاربرد نا درست جهنمی را در زندگی درست خواهد کرد»
5. كساني كه خود را در رده دوم مي بينند ، زندگي و كارهايشان هم در رده دوم باقي مي ماند.پس سعی کنیم همیشه اول باشیم. این زیاده خواهی نیست بلکه امادگی و تلقین بر ذهن برای اجرای بهترین عملکرد است
6. نگذاريد فكرتان عليه شما به كار افتد ، در عوض كوشش كنيد كه آنرا به خدمت بگيريد. فکر زمانی علیه شماست که ما خود در مورد خودمان افکار منفی درست کنیم یعنی فکر کنیم که نمی توانیم
7. اولين رمز موفقيت ايمان و اعتقاد به تواناييهاي خويش است. باور این مسئله که «می توانیم» از چنان اهمیتی برخوردار است که گاه انسانها را دگرگون ومتحول می کند.
8. افراد موفق آدمهاي معمولي هستند كه از اعتماد به نفس و ايمان بيشتري برخوردارند. باور کنید که انسانهای بزرگی مثل انیشتن و ادیسون نه تنها بزرگ نبودند بلکه از طبقه ی متوسط و متوسط به پایین بودند وفقط به واسطه ی اعتماد به خود و ايمان توانستند.
9. پايداري و پشتكار دو عنصر اصلی و مهم از توانايي را تشكيل مي دهد پس هرگز نا امید نبا شید صبر کنید ودر رسیدن به هدف بیشتر تلاش کنید.
10. از انيشتين پرسيدند : يك مايل چند فوت است؟ پاسخ داد :چرا بايد مغزم را از اطلاعاتي پر كنم كه مي توان در عرض دو دقيقه از هر كتاب مرجعي يافت. پس اطلاعات بهينه و به جا را در فكر خود جايگزين اطلاعات بيهوده سازيد. هرگز به مسائل بی اهمیت فکر نکنید.
11. ذهن انسان براي فكر كردن است نه براي انبار كردن اطلاعات. اطلاعات را می توان ثبت کرد یادمان باشد که رایانه در عصر حاضر کار ما را برای انجام این کار راحت کرده است.
12. اقدام، ترس را از ميان بر مي دارد. ترس از شکست از خود شکست بدتراست. بیکار نباشید عمل کنید از نتیجه ان هم نترسید چون حتی اگر به شکست هم منتهی شود از فکر شکست که جنون ایجاد میکند بهتر است.
13. براي موفقيت و نفوذ بهتر در ميان ديگران اقدامات زير را در زندگي روزمره به كار گيريد. * :
  هميشه در رديف هاي جلو بنشينيد . *. مستقيماً به چشم ديگران نگاه كنيد. *. بلند و قاطع سخن بگوييد. *. خنده رو باشيد. *. انعطاف پذير باشيد.
14. براي نفوذ بر قلب هاي افراد نكات زير را به كار گيريد: *.افراد در هر سني كه باشند تشنه تعريفند.پس از دیگران تعریف کنید. *. در تعريف از ديگران زياده روي و مبالغه ننماييد *. . خودتان را آنگونه كه هستيد بنگريد و ديگران را آنگونه كه بايد باشند بنگريد.
15. وقتي كه فكر كنيد چيزي غير ممكن است فكرتان در پي آنست كه دلايلي بيابد كه اين مطلب را اثبات كند ، ولي هنگامي كه ايمان داشته باشيد ، و بدانید که فقط غیر ممکن غیرممکن است ، فكرتان راه هاي انجام آن كار را مي يابد و موانع برطرف می گردد.
 16. وقتي كاري را شروع مي كنيد ، زياد مهم نيست كه از آن چه چیز ميدانيد، مهم اين است كه وقتي كارتان را شروع مي كنيد، چه چيزهايي ياد مي گيريد و چه طور از آنها استفاده مي نماييد.«ناپلئون گفت بارها شکست خوردم تا راه شکست دادن را اموختم»
17. انسان هاي بزرگ گوش كردن را به انحصار خود در مي آورند.گوش میدهند تا بهترین ها را بشنوند.
18. انسان هاي كوچك حرف زدن را به انحصار خود در مي آورند.حرف میزنند و از شنیدن بهترینها محروم اند.
19.
  رهبران بزرگ بيشتر وقت خود را صرف نصیحت شدن مي گذرانند تا نصيحت كردن.
20.
  براي به حركت در آوردن ديگران اول بايد خودتان را به حركت در آوريد. تا زمانی که شما حرکتی نداشته باشید توقع حرکت از دیگران احمقانه است.
21.
  براي موفق بودن بايد احساس ارزشمند بودن كنيد. مهم نیست که شغل شما چیست یا در کدام محل زندگی میکنیید مهم این است که در بد ترین شرایط هم بدانیم که بهترینیم.
22. نكات مهم زير را براي موفق شدن به كار ببنديد: *.قدر داني و تشكر را همیشه به خاطر بسپارید.
  .*تعريف و تمجید از ديگران را از ياد نبريد. *. افراد را محترمانه مورد خطاب قرار دهيد. *. افتخارات را در انحصار خويش قرار ندهيد. بدست اوردن افتخارات میتواند نتیجه ی همکاری خیلی ها باشد حتی روزگار و شانس و اقبال پس خدا را همیشه ودر همه حال شکر کنید.
23. موفقيت هر شخص به حمايت ديگران بستگي دارد. حمایت کنید تا حمایت شوید هم از سوی دیگران هم از سوی خداوند.
24. در حد اقل 90% عامل محبوبيت ، به مراتب بيشتر از مهارت مد نظراست. پس همیشه محبوب باشید.



تاریخ ارسال پست: شنبه 19 فروردين 1391 ساعت: 8:15
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: